Бързи методи за сваляне на килограми. Как да имаме стегнат корем?

Бързи методи за сваляне на килограми. Как да имаме стегнат корем?

Не е лесно да се сдобиете с плосък корем. За да свалите мазнините от коремната област и да намалите размера на талията, трябва сериозно да тренирате, да се храните правилно и да се грижите за тялото си.натална карта

Макар че не е необходимо или реалистично всеки човек да има стегнат корем, опитите за сваляне на килограми все пак носят и ползи за здравето. Съществуват и различни методи за постигането на този така желан резултат. В днешната статия на “Mamcheta.bg” предстои да ви предложим някои от тях.

1. Фокусирайте се върху нискокалорични храни

Един от най-ефективните методи за намаляване на телесните мазнини и сваляне на килограми е приема на по-малко количество калории, отколкото тялото изгаря. Това води до загуба на мазнини по цялото тяло, включително в областта на корема.

Приемането на по-малко калории, отколкото тялото изразходва, води до т.нар. калориен дефицит. Това може да помогне за изгарянето както на висцералните мазнини, така и на излишните подкожни мазнини.

Освен това нискокалоричните храни често са по-хранителни от висококалоричните. Приемът на по-малко храни с високо съдържание на калории и ниска хранителна стойност – например преработени храни, печива и пържени картофи – е полезен начин за създаване на калориен дефицит и подобряване на здравето.

Опитайте се да замените тези храни с питателни, нискокалорични продукти, като плодове, зеленчуци, бобови растения и пълнозърнести храни.

2. Поддържайте червата си здрави  

Подуването на корема не само е неприятно, но и кара корема ви да изпъква. Когато чревният ви микробиом е здрав, стомахът ви ще изглежда по-стегнат.

Специалистите съветват да храните добрите бактерии с много фибри и пробиотици. Яжте богати на фибри храни като плодове и зеленчуци, както и такива с живи култури, като кисело мляко или кефир.

Препоръка: Консумирайте цели, а не преработени храни. По този начин ще увеличите приема на фибри и ще се чувствате сити за повече време. Изяжте ябълка вместо да пиете сок и заменете белия хляб с пълнозърнест.

3. Пропуснете солта

Солта може да допринесе за задържане на вода, което често води до подуване на стомаха. Специалистите съветват консумацията на натрий да се ограничи до по-малко от 2300 mg на ден, което се равнява на около 1 чаена лъжичка сол.

Опитайте се да избягвате преработени храни с високо съдържание на натрий като: деликатесни меса, чипс, кренвирши и др.

4. Избягвайте алкохол

В търсенето на методи за сваляне на килограми ви съветваме да отбягвате и алкохола. Специалистите твърдо не препоръчват неговата консумация на хората, които се опитват да отслабнат. Когато пиете, приемате и много допълнителни калории. Проблемът обаче е още по-дълбок.

Когато в организма ви има алкохол, черният дроб се фокусира върху метаболизирането на алкохола, а не върху метаболизирането на телесните мазнини. Това от своя страна може да доведе до натрупване на мазнини в областта на корема.

5. Изпотявайте се

Когато става въпрос за упражнения, не всички тренировки са еднакви. По-интензивните упражнения са склонни да изгарят повече мазнини, включително и за постигане на стегнат корем.

Опитайте следните високоинтензивни тренировки, за да изгорите повече мазнини:

HIIT

Високоинтензивната интервална тренировка (HIIT) съчетава периоди на интензивни упражнения с периоди на по-слабо интензивна активност, за да изгаря калории. Например HIIT може да включва цикъл на ходене в продължение на 3 минути, а след това бягане в продължение на 30 секунди.

Според изследване от 2011 г. високоинтензивната интервална тренировка HIIT може да намали телесните мазнини по-ефективно от други видове упражнения. Това превръща метода в идеално решение за сваляне на килогами и постигане на плосък корем.

Кардио тренировка

Сърдечно-съдовите упражнения, или кардиото, карат сърцето да работи. Освен това изгаря калории, като спомага за намаляване на телесните мазнини и тонизиране на мускулите. Някои кардио упражнения включват: плуване, разходка, бързо ходене, каране на велосипед или велоаргометър вкъщи.

Силова тренировка

Силовите тренировки могат да намалят телесното тегло, тъй като се фокусират върху изграждането на мускулна маса, а мускулите изгарят повече калории, отколкото мазнините.

Центровете за контрол и превенция на заболяванията препоръчват да се правят силови тренировки 2 дни в седмицата.

6. Пийте повече течности

Приемайте достатъчно вода, за да отмиете токсините. Това ще ви осигури двойна полза- сияйна кожа и стегнат корем. Пиенето на вода не означава само да изпивате литри вода на ден, но и да пиете здравословни напитки като зелен чай с антиоксиданти и пресни зеленчукови и плодови сокове.

При много хора намаляването на количеството мазнини в коремната област може значително да подобри здравето им. Хората могат да постигнат това чрез здравословен хранителен режим и физически упражнения.картини от скандинавски мъхcrypto365bitcoin новини

Преяждане по празниците. Как да се преборим с него?

Оставете коментар


Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Искаш ли да докараш клиенти на бизнеса ти?
Стани част от платформата
Overlay Image
Искаш ли да докараш клиенти на бизнеса ти?
Стани част от платформата
Overlay Image